Eén vast gezicht | Waarderingsscore 8,6 | Gratis kennismaking

Slaap- en waakdiensten

sml_hl_icon_bed

Senior Service biedt nachtzorg in de vorm van slaap- en waakdiensten om tijdens de nachten senioren en mantelzorgers te ondersteunen.

Slaapnachten zijn nachten waarbij onze medewerker niet meer dan drie keer per nacht ondersteuning hoeft te verlenen. Bij meer ondersteuning wordt het een waaknacht.

Wij ondersteunen in de onderstaande veel voorkomende situaties:

  • Bij angst en onrust in de nacht
  • Hulp nodig met toiletgang
  • Verwardheid
  • Bij nachtondersteuning na een ziekenhuisopname
  • Voor extra ondersteuning om wat rust de creëren voor de mantelzorgers

Tarieven: Ondersteuning in de nacht

sml_hl_icon_company

Senior Service werkt met standaard pakketten om het voor onze cliënten makkelijker te maken.  Ons nachtzorg pakket  is voor senioren die voor ondersteuning in de nacht niet geheel afhankelijk willen zijn van de bestaande mantelzorg. Maar ook voor senioren die tijdelijk en op korte termijn ondersteuning nodig hebben na bijvoorbeeld een ziekenhuisopname. U krijgt bovenop het lidmaatschap Gerust Gevoel de volgende diensten:

  • Ons lidmaatschap uit pakket 1.
  • Eenmaal een bezoek doordeweeks van een vaste medewerker van Senior Service.
  • De ondersteuning duurt van 22:00 uur in de avond tot 8:00 uur in de ochtend.
  • Senior Service rekent geen weekend, avond, feestdag toeslag op haar slaapdiensten.

 

 € 710,- per maand

Afhankelijk van de hulpvraag en de frequentie is het ook mogelijk om een pakket op maat samen te stellen. Slaap- en waakdiensten starten vanaf € 163,20 per nacht, exclusief onkosten. Alle tarieven zijn exclusief BTW. Cliënten met een indicatie zijn vrijgesteld van de BTW. Bekijk hier al onze tarieven.

 

Hoe gaan wij te werk?

vrouw

Stap 1

Klik rechtsonder op contact en laat uw gegevens achter.

Stap 2

Wij bellen u zo spoedig mogelijk om een afspraak te maken voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Het doel van een gratis kennismakingsgesprek is om in kaart te brengen wat de hulpvraag is. In dit gesprek van ongeveer 1,5 uur beschrijft de coördinator, samen met eventuele mantelzorgers, de behoeften van de cliënt en wat zijn of haar interesses zijn. Dit maakt de keuze voor een passende medewerker makkelijker.

 

Stap 3

De coördinator bezoekt de cliënt en de mantelzorger(s) om kennis te maken en de hulpvraag te bespreken.

Stap 4

De coördinator zoekt een vaste medewerker die goed bij de cliënt past.

Stap 5

De cliënt en mantelzorgers worden op de hoogte gesteld.

Stap 6

De nachtondersteuning kan beginnen.

Volg ons en praat mee over mantelzorg

done!


Ja, neem contact met mij op: