Bedankt!

De lead is zojuist verstuurd naar Salesforce. De b2b-aanvraag wordt, afhankelijk van de soort aanvraag en organisatie, opgepakt door één van je collega's:

b2b-zorginstellingen

  1. Verpleeghuizen: Alle soorten aanvragen voor verpleeghuizen/huiskamerbegeleiding (b2b) worden in Salesforce opgepakt door de accountmanager. Neem voor vragen en opmerkingen contact op met de accountmanager.
  2. Thuiszorgorganisaties  | Regio- en kwaliteitsmanagers: Alle soorten aanvragen voor deze specifieke doelgroep worden in Salesforce opgepakt door de accountmanager. Neem voor vragen en opmerkingen contact op met de accountmanager.
  3. Woonzorgcomplexen: Alle soorten aanvragen voor deze specifieke doelgroep worden in Salesforce opgepakt door de accountmanager. Neem voor vragen en opmerkingen contact op met de accountmanager.

b2b-verwijzers

  1. Casemanagers: Brochures en/of informatiepakketten worden verstuurd door Cliëntenadvies of Oosterbeek. De coördinator is verantwoordelijk voor de telefonische opvolging en terugkoppeling.
  2. Thuiszorgorganisaties | Wijkverpleegkundigen: Brochures en/of informatiepakketten worden verstuurd door Cliëntenadvies of Oosterbeek. De coördinator is verantwoordelijk voor de telefonische opvolging en terugkoppeling.
  3. Overige verwijzers: Alle soorten aanvragen voor overige organisaties worden in Salesforce opgepakt door Cliëntenadvies in overleg en samenwerking met de coördinator van de desbetreffende regio. Neem voor vragen en opmerkingen contact op met Cliëntenadvies . Overige verwijzers zijn: praktijkondersteuners, mantelzorgmakelaars, bewindvoerders, mentoren, etc.