Bedankt!

De lead is zojuist verstuurd naar Salesforce. De b2b-aanvraag wordt, afhankelijk van de soort aanvraag en organisatie, opgepakt door één van je collega's:

 

  1. Casemanagers: Brochures en/of informatiepakketten worden verstuurd door Cliëntenadvies, Anne of Oosterbeek. De opvolging in Salesforce wordt verzorgd door Stefan en Jamie. De coördinator is verantwoordelijk voor de telefonische opvolging en terugkoppeling.
  2. Thuiszorgorganisaties | Wijkverpleegkundigen: Brochures en/of informatiepakketten worden verstuurd door Cliëntenadvies, Anne of Oosterbeek. De opvolging in Salesforce wordt verzorgd door Stefan en Jamie. De coördinator is verantwoordelijk voor de telefonische opvolging en terugkoppeling.
  3. Verpleeghuizen: Alle soorten aanvragen voor verpleeghuizen/huiskamerbegeleiding worden in Salesforce opgepakt door Anneke. Neem voor vragen en opmerkingen contact op met Anneke.
  4. Thuiszorgorganisaties  | Regio- en kwaliteitsmanagers: Alle soorten aanvragen voor deze specifieke doelgroep worden in Salesforce opgepakt door Anneke. Neem voor vragen en opmerkingen contact op met Anneke.
  5. Huisartsenpraktijk | Praktijkondersteuners (POH):  Alle soorten aanvragen voor deze specifieke doelgroep worden in Salesforce opgepakt door Anneke. Neem voor vragen en opmerkingen contact op met Anneke.
  6. Overige soorten organisaties: Alle soorten aanvragen voor overige organisaties worden in Salesforce opgepakt door Cliëntenadvies in overleg en samenwerking met de coördinator van de desbetreffende regio. Neem voor vragen en opmerkingen contact op met Leonie, Lidy of Marie-Cécile.